Klachten

Klant tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, daarom doen wij er alles aan om het jou zo goed mogelijk naar je zin te maken. Het kan wel eens zo zijn dat het niet altijd loopt zoals jij wilt. Neem gerust contact met ons op en wij doen er vervolgens alles aan om het zo goed mogelijk voor jou op te lossen.

Wij zien een klacht als feedback en vinden dit erg belangrijk. Het kan zijn dat je een klacht hebt over een product dat je bij ons hebt gekocht, maar het zou ook een klacht over de dienstverlening kunnen zijn. In beide gevallen horen we dit graag van je.

Indien je een klacht hebt kun je deze zowel telefonisch als per e-mail indienen. Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina. Vervolgens doen we er alles aan om je klacht binnen enkele dagen op te lossen, maar indien dat niet mogelijk is, dan zal dit maximaal 14 dagen duren.

Na het indienen van de klacht ontvang je geen ontvangstbevestiging. De eerste reactie zal daardoor direct een respons zijn op de klacht. Mocht je niet tevreden zijn met de oplossing die wij kunnen bieden, dan is het mogelijk om een geschillenprocedure te starten bij de Thuiswinkelorganisatie. (zie www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Contactgegevens

Names4ever.nl
Opaal 310
3316 LE Dordrecht

E-mail: info@names4ever.nl
Telefoon: 076-6186171

Bereikbaarheid van onze klantenservice:
Ma-Do: 09.00 - 16.00uur
Vr.: 09.00 - 14.00uur