Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het ruilen & retourneren bij Names4ever en in het linker menu kunt u navigeren naar andere onderwerpen.
Onze sieraden zijn op maat gemaakt en zijn gepersonaliseerd met bijvoorbeeld een naam of datum. Om deze reden is het niet mogelijk om deze te ruilen of te retourneren. Heb je echter een sieraad van ons ontvangen wat onjuist is door onze fout? Dan lossen wij dit graag zo spoedig mogelijk voor je op en bieden we je bij deze onze welgemeende excuses aan! Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 078 - 61 86 171 of per e-mail via info@names4ever.nl. Wanneer je per e-mail contact opneemt is het altijd handig om direct een foto van het sieraad mee te sturen.
Heeft u een sieraad met een productiefout? Dan kunt u het artikel naar ons retour zenden. Wij verzoeken u om eerst een e-mail naar onze klantenservice te sturen met daarin een retouraanvraag, maar dit is niet verplicht. In geval van een productiefout is het het beste is om direct een foto van het sieraad mee te sturen. Wij sturen vervolgens een retourformulier naar u op. Hierop kunt u uw gegevens, het ordernummer en de reden van retour vermelden. Zodra uw sieraad bij ons binnen is, zullen we de service aan uw sieraad uitvoeren. U ontvangt vervolgens het nieuwe sieraad enkele dagen later weer in huis.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Wanneer u een verkeerd artikel heeft ontvangen dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening.
We verwachten een retouraanvraag binnen 7 werkdagen na ontvangst. We vertrouwen je dat het sieraad ongedragen en onbeschadigd bij ons retour komt (buiten de productiefout).
Krijg de laatste updates & deals van Names4ever